مصطفی سید حسینی در نشست خبری اظهار داشت: در آغاز شرکت ما با چالشهای بسیاری مانند رقابت روبهرو بود، اما کرونا مشکل بزرگتری ایجاد میکرد.
وی با اشاره به چشم انداز گلرنگ در ایجاد یک اکوسیستم در حوزه اقتصاد دیجیتال، افزود: استفاده از فرصتهای موجود در حوزه اقتصاد دیجیتال، رساندن سهم درآمدی گروه گلرنگ از اقتصاد دیجیتال به یک پنجم کل درآمد گروه تا سال ١۴١٠، افزایش قدرت انتخاب کاربران و کیفیت ارائه خدمات با ایجاد رقابت از جمله چشم اندازهای گلرنگ در ایجاد یک اکوسیستم در حوزه اقتصاد دیجیتال است.
وی ادامه داد: تپسی در شکل گیری اکوسیستم نقش مهمی داشت که میتوان به زیرساخت فنی کارآمد، هوش مصنوعی مقیاس پذیر، تیم متخصص و قوی و شبکه گسترده کاربران در سراسر کشور اشاره کرد.
مصطفی سید حسینی افزود : تپسی، که پیش از این به عنوان یکی از اپلیکیشنهای موفق در زمینه حملونقل
شناخته شده بود، اکنون با توسعه خدمات خود به حوزههای دیگر، سعی در گسترش بازار و جذب مخاطبان بیشتری دارد و ضمن ترسیم مسیر پیش رو و آینده تپسی با اشاره به ورود تپسی به کسب و کارهای اینترنتی از سال ۹۵ گفت : ورود به بازار سرمایه و نوآوریها، گروه گلرنگ را به خرید مجموعه تپسی ترغیب کرد.
وی همچنین اضافه کرد: گروه گلرنگ با توجه به نیاز به تشکیل گروه از هویت جدید با عنوان گروه تپسی رونمایی کرد. مجموعه ای که هدف راهبری، نظارت، کنترل، کمک و تسهیل گری کسب و کارهای پلتفرمی از جمله، اُکالا، اُفود، الو پیک، موتو پیک و زپ است.
وی تصریح کرد: هدف از ایجاد گروه تپسی، یکپارچه کردن پلتفرمی زیر چتری واحد، استفاده از شبکه و زیرساخت تپسی برای توسعه سایر کسب و کارها، استفاده از هم افزایی شرکتهای این حوزه برای توسعه و تسریع در رسیدن به اهداف گروه در بازار کسب و کارهای پلتفرمی است.
سید حسینی در پاسخ به سوالاتی درباره تغییر نام ها، با بیان اینکه «دارتیل» به «تپسی شاپ» تغییر پیدا میکند، از تلاش برای اجرای این تغییر تا نیمه مرداد خبر داد و گفت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۳، «اکالا» نیز ریبرند خواهد شد. مدیر عامل تپسی در رابطه با افزایش سرمایه سهام تپسی گفت: افزایش سرمایه ۴۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.





